Skip to content

Patinoarul din Baicoi, prea alunecos?!

22/12/2010

Domnilor, situatia cere rezolvare!

Domnule primar, cum puteti sa va bateti joc in asa fel de noi, oamenii cinstiti din acest oras? V-ati vazut cu votul si gata, acum putem aluneca linistiti! Rusine, rusine!

Doamna Mioara, floor managerul de la scoala generala, toaleta din piata si primul etaj din primarie,  o doamna care se pare ca a gasit antidot pentru frica, rusine, ne-a declarat  ”vai maica, da ce sa va spun…ce am vazut eu aici, copii cazand, alunecand…mare, mare bataie de joc a primariei fata de contribuabilii cinstiti’.

Inca o data, inchei aceasta postare multumit de faptul ca am adus in atentia baicoienilor un aspect important al acestei urbi si anume ca patinoarul aluneca.

2 Comments leave one →
  1. un student din regie permalink
    23/12/2010 8:59 am

    da, am fost si eu in uichend acasa si pot confirma : patinoarul aluneca. Nu stiu din ce mama lui e facut, da…cand te pui asa pe suprafata, iti vine a aluneca. Rusine domnule primar, rusine!

  2. Nusu permalink
    30/07/2011 1:12 am

    In curand se vor monta scarii rulante ptr putturosi. i-a ma da-va draq de retarzi.

Leave a Reply

