Skip to content

Wikileaks scoate la suprafata elemente clasificate despre Baicoi

17/12/2010

Recentele dezvaluiri Wikileaks nu au ocolit localitatea noastra de suflet, de altfel un important centru al industriei, izvor de talente umane si punct strategic pe paralela 45.

Printre documentele care s-au scurs catre Wikileaks mentionam:

– Lista id-urilor de messenger din Baicoi: http://www.idurimess.ro/id-uri-de-messenger_Baicoi_7mk9.html

– Lista profesorilor Scolii generale din Dambu: http://scoli.didactic.ro/detalii/people/scoala_generala_dambu_baicoi

– Vizita extraterestrilor in lanul de grau: http://fulgerica.com/2009/06/10/aparitie-misterioasa-pe-langa-baicoi/

– Document prin care este conferit titlul de cetatean de onoare lui Tedi Frizeru: http://primariabaicoi.ro/images/1240312672_hot%2027.pdf

 

14 Comments leave one →
  1. Oficial din Primarie permalink
    17/12/2010 12:36 pm

    da, este adevarat. se incearca musamalizarea acum, dar totul e real. va spun sub acoperirea anonimatului, altfel lucruri groaznice mi se pot intampla

  2. Mitica Apopii permalink
    17/12/2010 12:38 pm

    Mai stiu eu una tare, cred ca o sa apara saptamana viitoare.
    Am vazut cu ochii mei dar sa nu mai spuneti la nimeni. Marinica de pe masina de gunoi si-a luat AIFON cu banii de i-a trimis sorasa din Spania.

  3. baicoianu de serviciu permalink
    17/12/2010 12:38 pm

    asteptam un punct de vedere oficial din partea primarului statescu.

    PS. mocanu petruta, imi place poza de pe mess. hai sa iesim la o cafea la Gloria Cofi

  4. un student din regie permalink
    17/12/2010 12:39 pm

    o preocupare mai serioasa nu aveti? Armaghedon, dezvaluiri, suse… cultura domnule, documentarele, ghidul culinar, nu se mai ocupa nimeni de ele?

  5. baicoianu de serviciu permalink
    17/12/2010 12:40 pm

    domnu student, ne scuzi ca nu ne ridicam la nivelu lu mata. pe noi ne preocupa problemele reale, nu aiurelile

  6. tedi frizerul permalink
    17/12/2010 12:51 pm

    Domnului student:

    Baaaaa, tu esti de-a lui Basescu de te deranjeaza dezvaluirile??

  7. gini permalink
    17/12/2010 3:28 pm

    @baicoianu. pe mocanu petruta o stiu eu, ai grija ca e agent american infiltrat. am vazut-o eu cand coresponda pe mess cu george a lu bush din paulesti. e clar ca e o conspiratie mai mare

  8. un student din regie permalink
    17/12/2010 4:46 pm

    sunt putin debusolat si domnilor, cred ca ati facut o greseala : titlul de cetataean de onoare se acorda domnului Iacob pentru ca a adus invatamantul universitar in Baicoi si nu lui Tedi pentru incapatanarea de a moderniza, cel putin din punct de vedere frizuristic, Baicoiul. Vigilenta domnilor Wikileaks, ca altfel ajungeti de rasul lumii. Oare ar fi cazul sa recunosc ca sunt un tanar student din Baicoi si nu din Regie…?

    • Ierbasu' permalink
      17/12/2010 5:22 pm

      Eu cred ca te-am vazut in campus in Baicoi. Nu ai cumparat tu de la mine de 50? Vezi ca am bagat marfa!

  9. un student din regie permalink
    17/12/2010 10:20 pm

    nu-mi trebuie, ca am namol

  10. mocanu petruta permalink
    17/12/2010 10:22 pm

    @baicoianu pup. da-mi un mess si mergem la GloriaCofi
    @gini. esti tu fanele? nu ti-e rusine sa minti in halul asta despre mine? las ca vorbesc eu cu baicoianu sa-ti mute nasu mai la stanga

  11. mocanu petruta permalink
    17/12/2010 10:23 pm

    ah si inca ceva. hai buzz la toti baicoienii. LMA! brb

  12. Oficial din Primarie permalink
    17/12/2010 10:26 pm

    baicoieni, vi se pregateste ceva! fiti vigilenti! americanii sunt cu ochii pe noi, cred ca au vazut in sfarsit ce puteri paranormale are namolul nostru.

    nu stiu cat o sa mai pot vorbi, totul se monitorizeaza, toti satelitii sunt pe noi

  13. DDT permalink
    13/03/2012 12:27 pm

    Astia de la wikileaks nu au decat sa puna date publice? vai de noi…

Leave a Reply

