Skip to content

Lansare carte la chioscul de ziare!

13/12/2010

Bine v-am regasit dragi iubitori de cultura. In buna traditie a chioscului de ziare din singura intersectie semaforizata a Baicoiului, va propun, dragilor, urmatorul titlu : ‘Capsunar in Spania, zidar in Italia sau frizer in Baicoi?’. Este o carte a regasirii, a intoarcerii la valorile baicoiene, o carte ce supune atentiei publice drama tanarului baicoian, semieducat dar cu ambitii marete.
Sper ca urmatorul fragment sa va convinga sa mergeti sa o cumparati :
‘Aveam 13 ani, anul trecut am avut 11 dar am mai crescut. Scoala numi place si nu mia placut nici gradinita. Anul asta miam luat buletinul. Odata cu buletinul am primit si lantul ala gros coxat. Abia astept sami creasca burta ca sa atarne frumos pe ea. Si ce daca e trcoul galben la gat…’

Atat dragii mei, daca vreti sa cititi mai departe mergeti si cumparati-o.

13 Comments leave one →
  1. joiana permalink
    13/12/2010 11:14 am

    ….sau jupan in newberry 🙂

  2. tedi frizerul permalink
    13/12/2010 11:20 am

    spanioli, engleji… nu gasesti niciunde foarfece ca acasa, baiatule!

    • 13/12/2010 4:06 pm

      mi se pare putin tendentios comment-ul tau si nu e prima oara Tedi. Inca un astfel de comment si te bannez.

  3. Gicanu din Alicante Spania permalink
    13/12/2010 11:39 am

    adica e vreo problema cu capsunarii din Spania? carei treaba? además de que no ponga las fresas en Alicante. somos más vacas.

    hai lasati mijtourile. radeti mai bine de astia care au ramas in baicoi si o ard la club stil. idiotas

  4. baicoianu de serviciu permalink
    13/12/2010 11:41 am

    domne ce tare. cand are loc lansarea? vine si autoru? e de Dan Braun?

  5. Gicanu din Alicante Spania permalink
    13/12/2010 5:56 pm

    dom tedi, eu vin la mata pentru freza aia trendi, ajung cam pe 20 in tara. aveti deschis, nu?

  6. Lucretia modista permalink
    13/12/2010 5:58 pm

    Dar de ce aceasta discriminare, de ce numai pentru barbati, femeile nu muncesc, nu isi doresc si ele o cariera?
    Nu vreau sa il manii pe Dumnezeu, mie imi merge bine magazinul dar clientele mele poate isi doresc o cariera peste hotare. De ce nu se scrie o carte si pentru ele ci doar pentru barbati?
    Oricum unii barbati e porci si nu fac decat sa bea banii pe care ii castiga iar in Spania cred ca bautura e mai scumpa!

    • Tantza permalink
      13/12/2010 6:01 pm

      Eu l-am vazut pe Gigi cum si-a baut ieri toti banii la Stil. E un loc de pierzanie acolo!

  7. Gicanu din Alicante Spania permalink
    13/12/2010 6:58 pm

    @Lucretia – super bonitas de España, mi amor. te invit la Alicante sa te scot la o sangria.

    • Sperantza permalink
      16/12/2010 6:54 pm

      Ola, Gicanu! Como estas, querida!
      Eu cred ca o sa vin in vara la capsuni si poate ma scoti pe mine la o Sangria. Daca vii prin Baicoi de sarbatori poate iesim la cofetarie la o amandina.

  8. Costica chioru permalink
    13/12/2010 9:29 pm

    Joiano, Lucrertio, care naiba sunteti? de mirosit, amandoua mirositi la fel, da nu va pot distinge ca nu va vad. V-am cautat pe sentimente, pe noi doi punct ro, pe la targ, la bai la noi, da nu va vad. cum aratati? descrieti-va putin ca sa va recunosc olfactiv

    • Lucretia modista permalink
      16/12/2010 6:59 pm

      Domnu’ moderator, va rog sa il banati pe Costica chioru care are o exprimare inefabila fata de o doamana de caracter ca mine si in plus si de familie respectabila.
      Toti baicoienii si mai ales baicoiencele imi cunosc magazinul de moda de la semafor care este apreciat pana si de femeile din vecinatati. Nu de putine ori am auzit ca se epuizeaza biletele la rata spre Baicoi cand primesc marfa noua.
      Va pup!

Leave a Reply

