Skip to content

Dezvaluire-soc episodul 5: Gica Fulger revine

13/12/2010

Dragi baicoieni,

In urma unei stiri primite la redactie, reluam urma consateanului nostru Gica Fulger. Dupa cum va amintiti, Gica descoperise miracolul namolului din Baicoi si sarbatorea revelionul in Londra.

Am vrut sa vorbim cu Gica si sa il intrebam unde va face anul asta revelionul. Din pacate, Gica ne-a spus ca este o surpriza insa a avut amabilitatea sa trimita confratilor baicoieni un filmulet de la ultima petrecere la care a fost si la care a adus putin namol a la Baicoi. Urmariti:

 

6 Comments leave one →
  1. un student din regie permalink
    13/12/2010 8:46 pm

    dulce iarba verde de acasa! Da, mi se pare drept, in loc sa se bucure de soare, ei stateau ca fraierii in cort. Las ca va arat io, ‘tu-i mama lui de streaptease

  2. Costica chioru permalink
    13/12/2010 8:58 pm

    Mitzuro, tu esti? sau tu Joiano? care naiba sunteti ca nu va mai vad bine! dupa miros ar putea fi oricare, dupa muzica clar suntem in Baicoi, ale naibii dioptrii…

  3. Gicanu din Alicante Spania permalink
    14/12/2010 9:20 am

    Mi madre. Namolul ala e belea. trebuie sa iau si eu cand vin acasa

    • Ierbasu' permalink
      16/12/2010 7:06 pm

      Frate, te ajut eu cu o cantitate mica. Daca vrei, am si alte substante. Ne intelegem noi!

  4. Lucretia modista permalink
    16/12/2010 7:05 pm

    Dumnezeule, dar este incredibil: i se vedea sutienul la spate! O asemenea eroare de accesorizare nu am mai vazut la noi in Baicoi. Poate doar la Paraschiva lu’ Gogu dar ea este un caz aparte de care nu are niciun sens sa discutam.
    Veniti, dragele mele, la magazinul meu de moda inainte de nunti si alte evenimente deosebite la care vreti sa participati ca sa discutam tinuta voastra in prealabil.
    Va pup!

  5. baicoianu de serviciu permalink
    17/12/2010 12:27 pm

    terminati bre cu exemplele astea. Nea Gica, nu mai vii mata prin baicoi sa facem o petrecere mare de Revelion, in piata din Baicoi? Sa vezi ce de namol o sa fie atunci. Vine si Gicanu din alicante…

Leave a Reply

